tiistai 14. syyskuuta 2010

23.07.2010:

Kävin tänään salilla tekemässä jalkatreenin ja suhteellisen hyvin kulki. Olen tällä viikolla käynyt yhteensä salilla kolme kertaa ja lenkillä kolme kertaa. Saas nähdä, jos meen vielä huomenna tekemään jotain, vaikka pitkälle kävelylenkille. Sunnuntaina mulla on pitkä päivä töissä enkä silloin ehdi liikkumaan.

Ongelmana tuolla salilla oli mun kova hikoilu ja just tänään laitetut ripsien pidennykset. Koska silmiä ei saisi kastella nyt ollenkaan, oli mulla tekeminen, ettei hiki valuisi koko ajan silmiin. Ongelmansa kullakin

Päätin sitten samalla kertaa ottaa itsestäni uusia kuvia. Itse en kauheasti näe kropassa eroa verrattuna noihin kuviin, mitkä on otettu 22.6.2010 noin viiden kilon painonpudotuksen jälkeen (kuvalinkki alla).

Näissä uusissa kuvissa mun paino on pudonnut 9,5 kiloa. Mä en oikein osaa poseerata oikeaoppisesti, mutta yritin kuitenkin poseerata ryhdikkäästi. Toisaalta toi yliryhtisyys vähän vääristää tota tilaa parempaan suuntaan. Tarvitsisi oikeasti olla ihan normisti noissa kuvissa.

Takaapäin otetusta kuvasta huomaa, että reisissä on vielä ylimääräistä sellua ja varsinkin tossa ylhäällä sisäreidessä. Sitten mulla on ylimääräistä fläsää takapuolessa sekä vatsaan tulee vielä makkarat, mutta pienemmät kuin ennen. Jos katsoo tota takapuolta ikään kuin neliönä, niin sen jokaisessa kulmassa on vielä sitä ylimääräistä. Toki sitä fläsää on tasaisesti muuallakin, mutta noista sen näkee ehkä parhaiten.

Masentavaa on se, että mun rinnat ovat pienentyneet ja ne alkavat muistuttamaan ajokoiran korvia. Rintojen pienentymisen on huomannut myös rintaliiveissä eli ne alkavat olemaan pikkuhiljaa isoja samoin kuin esim. mun farkut. Työpaikalla muutos on huomioitu ja monet kesälomalta palanneet ovat todenneet mun pienentyneen silmissä ja kyselevät, että millä tavoin mä olen painonpudotuksen tehnyt.


Tässä näitä kuvia tältä päivältä:






Mittasin myös kroppaani mittanauhan kanssa. Laitan tulokset siten, että ensin näkyy ympärysmitta, joka mulla oli maaliskuussa ennen kuin aloin laihduttamaan, noin 90 kiloisena (varsinainen dieetti alkoi vasta toukokuussa). Seuraavaksi tulee ympärysmitat, jotka on mitattu 16.6.2010 noin viiden kilon painonpudotuksen jälkeen. Lopuksi tulee mitat, jotka on otettu tänään noin 9,5 kilon painonpudotuksen jälkeen. Saattaa olla, että jotain ympärysmittaa en ole tajunnut mitata ja silloin laitan siihen kohtaan pelkän viivan.

Vyötärö (maaliskuussa 2010 / 16.6.2010 / 23.7.2010):
97 vm:ä / 88 cm:ä / 86 cm:ä

Reidet:
68 cm:ä / 66 cm:ä / 63 cm:ä

Hauis:
37 cm:ä / 37 cm:ä / 36 cm:ä

Reiden ja pepun ympärys leveimmältä kohdalta:
- / 113 cm:ä / 109 cm:ä

Lantio:
- / 104 cm:ä / 101 cm:ä

Rintojen alta:
- / 92 cm:ä / 92 cm:ä

Rintojen päältä korkeimmalta kohdalta:
- / 105 cm:ä / 104 cm:ä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti